تلفن های شبکه چگونه کار می کنند؟


تلفن های IP با خواندن سیگنال های صوتی آنالوگ افراد و تبدیل آنها به سیگنال های دیجیتال فعالیت می کنند. این سیگنال های دیجیتال تبدیل شده سپس به عنوان داده به یک پهنای باند ارسال می شوند. به عبارت دیگر، تلفن های IP با گرفتن مکالمات تلفنی و مسیریابی آنها از طریق یک سیستم تلفن IP، که به عنوان سیستم VoIP نیز شناخته می شود، از طریق کابل شبکه، به شبکه و بعد خارج و به اینترنت کار می کنند.

VoIP مفهوم ارتباط تلفنی را می گیرد و آن را به شبکه منتقل می کند. میکروفن و گیرنده سیستم های تلفن IP مشابه روشی است که پخش کننده MP3 ممکن است کار کند. با دریافت صدا و تبدیل آن به سیگنال های دیجیتال و ارسال آنها از طریق شبکه. کاری که یک سیستم تلفن IP انجام می دهد این است که این سیگنال های دیجیتال را دریافت کرده و آنها را برای شما پخش می نماید.

 

سیستم های تلفن IP چیست؟


سیستم های تلفن IP با تلفن هایی شبکه به منظور ارسال و دریافت سیگنال های دیجیتالی کار می کنند. سیستم‌های تلفن IP از سه بخش اساسی تشکیل شده‌اند که به آن‌ها اجازه کار و ارسال و دریافت سیگنال‌های دیجیتال صوتی IP را می‌دهند. یک سیستم تلفن IP از یک تلفن IP (که به عنوان تلفن VoIP نیز شناخته می شود) و یک PBX IP یا یک صرافی خصوصی VoIP تشکیل شده است. روش کار این سیستم ها به این شکل است که از طریق یک شبکه محلی (LAN) به یک ارائه دهنده خدمات VoIP وصل می شوند. سیستم های تلفن IP با انتقال تماس های تلفنی از طریق اینترنت فعالیت می کنند، برخلاف روشی که سیستم های تلفن سنتی بوسیله سیستم های تلفن سوئیچ مدار کار می کنند.

 

کارکرد تلفن شبکه

 

تلفن های شبکه چه تفاوتی با تلفن های ثابت دارند؟


پس از انتقال به سیستم تلفن VoIP، تلفن های ثابت قدیمی شما دیگر کار نمی کنند و باید با تلفن های شبکه جایگزین شوند (مگر اینکه تصمیم به استفاده از آداپتورهای ATA داشته باشید که معمولاً توصیه نمی شود). از منظر ظاهری، تلفن های شبکه و تلفن های آنالوگ برای افراد عادی قابل تشخیص نیستند و عملکرد یکسانی را ارائه می دهند.

از دیدگاه کاربر، تلفن های IP مانند تلفن های آنالوگ کار می کنند. تفاوت در انتقال است.
پس چه تفاوتی با تلفن ثابت دارد؟ تفاوت در انتقال است. تلفن های IP داده های صوتی را به صورت دیجیتالی منتقل می کنند، در حالی که تلفن های ثابت فقط به این محدود می شوند - خطوط ثابت.

مزیت تلفن‌های شبکه این است که این سیگنال‌های دیجیتال را می‌توان با استفاده از هیچ چیز جز اتصال اینترنتی معمولی شما به هر نقطه از اینترنت منتقل کرد، در نتیجه ترانک و کابل‌ها و در نتیجه هزینه‌های تعیین شده توسط شرکت‌های تلفن را دور زد. علاوه بر این هزینه بزرگ، بیایید ببینیم تلفن های IP چه مزایای دیگری را پوشش می دهند.

 

تلفن های IP در مقایسه با تلفن های سنتی چگونه هستند؟


تقاضا برای تلفن های IP در سازمان های بزرگ و کوچک روز به روز در حال افزایش می باشد. مزایا واضح و قابل سنجش هستند. تمایل صاحب کسب و کار به تلفن های IP به دلایل زیر توجیه می شود:

طراحی مدرن و رابط کاربری: تفاوت در عملکرد و رابط کاربری نهفته است. تلفن های IP شبیه همتایان آنالوگ خود هستند و مهمتر از آن، شما نیازی به آموزش کارمندان خود در مورد استفاده از آن ندارید. تلفن های IP بصری هستند و نیازی به آموزش نیست.

صرفه جویی در هزینه: اگر یک کسب و کار به دنبال به روز رسانی سیستم تلفن خود و صرفه جویی در هزینه ها در طولانی مدت است، شبکه ای از تلفن های IP بهترین گزینه است. تلفن های IP از اینترنت برای برقراری و دریافت تماس استفاده می کنند، به این معنی که برای انتقال سیگنال های آنالوگ در سراسر دفتر نیازی به سرمایه گذاری روی سیم های مسی ندارید. می توانید از اتصال اینترنتی موجود در دفتر خود برای اتصال تلفن های IP خود استفاده کنید. علاوه بر این، کاربران می توانند با تلفن های IP دیگر در سازمان تماس رایگان ایجاد نمایند. تلفن های IP از اتصال اینترنتی موجود شما استفاده می کنند، بنابراین سخت افزار پیچیده و هزینه های آن حذف می شود.

تماس‌های همزمان نامحدود: در یک تلفن ثابت سنتی، اگر می‌خواهید در حالی که قبلاً با همان تلفن تماس دیگری برقرار کرده‌اید، تماس برقرار کنید، برای برقراری تماس دوم به شماره دیگری نیاز دارید که به آن خط برگشتی» نیز می‌گویند. با یک سیستم تلفن ابری، نیاز به خطوط رول اور (و هزینه اضافی آن برای هر خط) از بین می رود. سیستم‌های تلفن ابری تماس‌های همزمان نامحدود را فعال می‌کنند و خطوط rollover را حذف می‌کنند. با تلفن‌های IP که توسط یک ارائه‌دهنده VoIP مانند Telzio ارائه می‌شوند، شما فقط به تعداد تلفن‌های فیزیکی و افراد در دسترس برای پاسخگویی به تماس‌ها محدود هستید و می‌توانید به طور کامل از سیگنال‌های مشغول اجتناب کنید. برای جلوگیری از از دست دادن تماس‌گیرندگان در زمانی که همه تلفن‌های شما اشغال است، می‌توانید از صف تلفن استفاده نمایید.

 

کجا می توانم از تلفن تحت شبکه خود استفاده کنم؟


یکی دیگر از کیفیت های تعیین کننده تلفن تحت شبکه این است که می توانید از آنها در هر مکانی که به اینترنت متصل هستید استفاده کنید. تلفن IP خود به موقعیت فیزیکی دفتر متکی نیست. می‌توانید یک تلفن IP را از برق جدا کنید، آن را به مکان دیگری ببرید و دوباره آن را متصل نمایید، جایی که خط شما (شماره تلفن/برنامه داخلی) و تنظیمات آن (قوانین مسیریابی، نگه داشتن موسیقی و غیره) بدون تغییر می ماند.

تلفن تحت شبکه را می توان در هر مکانی استفاده کرد که توسعه و کار از راه دور را آسان می کند.
این جنبه باعث می شود تلفن های IP هنگام جابجایی دفاتر و کار از راه دور انعطاف پذیر باشند. کارفرمایان می توانند به کارگران از راه دور یک تلفن شبکه را در اختیار کارمندان قرار دهند.

 

برای دریافت مشاوره رایگان به منظور انتخاب مناسب ترین تلفن شبکه و خرید تلفن تلفن های تحت شبکه می توانید اینجا کلیک نمایید.

آشنایی کامل با تلفن های کنفرانس

تلفن های شبکه (ip phone) را بهتر بشناسیم و کارکرد آن ها را بدانیم

آشنایی با تلفن Yealink مدل T22P

مشخصات و ویژگی های تلفن تحت شبکه Yealink T46G

مشخصات تلفن آی پی Yealink T19-E2

تلفن ,های ,ip ,یک ,سیستم ,کار ,تلفن های ,های ip ,تلفن ip ,سیگنال های ,های تلفن ,تماس‌های همزمان نامحدود ,اتصال اینترنتی موجود

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


تلفن سانترال مرکزي و تنظيمات سانترال پاناسونيک 7730 download profi-shop عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین Iran links | پر بازدید ترین مطالب | لینکهای پر بازدید اینترنتی مطالب اینترنتی فروش برنامه های تحت اکسل و اکسس Keren's info mashhad-web-design mab-life